Dag 1 - De reis en Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daniëlle en Ellen - WaarBenJij.nu Dag 1 - De reis en Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daniëlle en Ellen - WaarBenJij.nu

Dag 1 - De reis en Los Angeles

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle en Ellen

30 Mei 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Aloha.
Vandaag om 6.00 uurdoor Maurice opgehaald en naar schiphol gebracht. Daar waren we dus serieus om even na 7 uur. Ruim op tijd of eigenlijk gewoon te vroeg, haha dat is voor het eerst.
Eerst de vlucht naar Chicago. Vertrok keurig op de afgesproken tijd en kwam ook op tijd aan. Aldaar koffer opgehaald en 10 meter verderop weer ingeleverd en door de douane om Amerika in te komen. Dat ging verrassend makkelijk omdat we op ons huidige paspoort vorig jaar al naar New York zijn geweest. Daarna de vlucht naar LA. Verliep ook weer precies volgens planning. In LA de auto opgehaald en naar het hotel gereden. Dit hotel lag in de buurt van Hollywood. Fijn hotel met een onwijs grote kamer. Na het inchecken zijn we een stukje gaan lopen, we waren wel even toe aan een beetje benen strekken, en een hapje gaan eten. Het is hier zo rond de 20 graden dus niet echt super warm. En met de vermoeidheid van een lange reisdag erbij opgeteld zijn we toen weer vrij snel terug naarhet hotel gegaan. Daar heeft het niet heel lang meer geduurt voordat we in slaap zijn gevallen.