Dag 4 - Knott's Berry Farm - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daniëlle en Ellen - WaarBenJij.nu Dag 4 - Knott's Berry Farm - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daniëlle en Ellen - WaarBenJij.nu

Dag 4 - Knott's Berry Farm

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle en Ellen

02 Juni 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Aloha.
Vandaag zijn we naar Knots Berryfarm gegaan. In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is het een pretpark met heel veel en heftige achtbanen. En aangezien Daan nog wat levens over had na de roadtrip van gisteren hebben we ons daar dus aan gewaagd.
De meest heftige was er een waarbij je gelanceerd werd en dan verticaal om hoog ging, hééél hoog, en dan over het topje heen weer loodrecht naar beneden. Nog wat bochtjes erachteraan en voilà 22 seconden en de film van je leven die zich even voor je ogen heeft afgespeeld ben je weer terug bij af. Helemaal leuk voor de adrenaline junks.
Het was vandaag wel echt zonnig en zo ongeveer 25 graden denk ik dus ondanks dat we dapper gesmeerd hebben, heeft Daan een beetje rode schouders opgelopen. Eind van de dag op de terugweg naar het hotel wat eten meegenomen en dit lekker met de voetjes omhoog op de hotelkamer opgegeten.

Daniëlle en Ellen

Op maandag 21 juli 2014 vertrekken wij op onze spannende reis naar Japan. Wij houden jullie via ons profiel op waarbenjij.nu op de hoogte van onze avonturen.

Actief sinds 18 Juli 2012