Dag 9 - terug naar waikiki - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Daniëlle en Ellen - WaarBenJij.nu Dag 9 - terug naar waikiki - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Daniëlle en Ellen - WaarBenJij.nu

Dag 9 - terug naar waikiki

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle en Ellen

07 Juni 2016 | Verenigde Staten, Honolulu

Aloha. Het woord van vandaag is mahalo.
Zoals gisteren aangekondigd vandaag weer een reisdag. Nadat wij op het gemak wakker zijn geworden, sommigen nog steeds wat aan de vroege kant, zijn we nog een rondje over het resort gaan wandelen. We hadden namelijk nog lang niet alles bekeken daar. Daarna koffers gepakt en uitgechecked. Dat was niet onprettig want de dame achter de balie beweerde dat er alleen 10 dollar lobby-fee (wat dat ook mogen zijn) betaald moest worden. Volgens mij stond er ook nog een rekening van het rastaurant open en de resort-fee van 35 dollar per nacht. Maar goed als zij er niet over beginnen zeg ik gewoon mahalo, oftewel bedankt.
We zijn via de oostelijke kustweg terug naar het zuiden van het eiland terug gereisd. Rustig aan met flink wat stops want dit is een hele mooie route.
Terug in Waikiki hebben we weer ingechecked in hetzelfde hotel als twee dagen geleden. Hier gaan we nog 1 nacht logeren voordat we vertrekken naar het volgende eiland.
Na het inchecken zijn we naar het strand gegaan en hebben daar lekker in zee gebadderd om ons uiteindelijk met een grote pizza terug te trekken op de hotelkamer. Morgen op weg naar big island, we zijn benieuwd....

• 08 Juni 2016 - 22:24

Petra:

Dankjewel, Daan voor je "tsunami"

• 09 Juni 2016 - 20:27

Anneke:

Wat leuk, ben erg benieuwd naar jullie verhalen. Eindelijk tijd om de reisverslagen te lezen. Hier erg druk, maar wel goed. As zaterdag komt Janie bij mij eten, gezellig. Volgens mij hebben jullie erg naar jullie zin, gelukkig maar. Jullie hebben dit verdient. Blijf genieten en ik kijk uit naar jullie reisverslagen. Liefs Anneke en natuurlijk ook Thimo