Dag 20 - lest best - Reisverslag uit Lahaina, Verenigde Staten van Daniëlle en Ellen - WaarBenJij.nu Dag 20 - lest best - Reisverslag uit Lahaina, Verenigde Staten van Daniëlle en Ellen - WaarBenJij.nu

Dag 20 - lest best

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle en Ellen

18 Juni 2016 | Verenigde Staten, Lahaina

Aloha. Het woord van vandaag is kahakai.
Vandaag de verkas truc weer uitgevoerd. Uitchecken, tanken, auto inleveren, inchecken, koffer inleveren en vligen maar.
Aangekomen op het laatste eiland, Maui, hebben we in tegenstelling tot de andere keren best lang op onze koffers moeten wachten. Nou ja 15 minuten misschien, maar op de andere eilanden was de koffer er vaak eerder dan wij zelf. Terwijl er al heel veel mensen hun koffer wel hadden, stonden wij en twee of drie anderen nog te wachten. Toch wel even benauwd, want het is immers altijd goed gegaan met de koffers, dit zal toch niet de dag zijn dat we ze kwijt zijn. Maar gelukkig kwam het toch weer goed. Het nieuwe autootje opgehaald en op naar het hotel.
Dit keer moeten we het wat verder van het vliegveld af zoeken. Het wel een goed uur rijden naar het optrekje. Maar dan heb je ook wat. Een prachtig hotel met een kamer met zeezicht op het westen dus de zonsondergang is onder controle. En zwembaden en pruttelpotjes en direct aan het strand, kahakai, gelegen. De zee is hier rustig en het zandstrand loopt langzaam af naar diep en geen rotsen of riffen waar je je aan open haalt.
Vanuit onze kamer hebben we uitzicht op een deel van de tuin waar een prieel opgesteld staat. Hier werd 's avonds rond zonsondergang een trouwceremonie gehouden. Was heel grappig om te volgen vanaf je balkonnetje. Lekker in het restaurant van het hotel gegeten. En plannen voor morgen gemaakt.

Tags: Maui, Hawaii, Strand