Dag 19 - de familie Flodder - Reisverslag uit Kapa‘a, Verenigde Staten van Daniëlle en Ellen - WaarBenJij.nu Dag 19 - de familie Flodder - Reisverslag uit Kapa‘a, Verenigde Staten van Daniëlle en Ellen - WaarBenJij.nu

Dag 19 - de familie Flodder

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle en Ellen

17 Juni 2016 | Verenigde Staten, Kapa‘a

Aloha. Het woord van vandaag is popoki.
Vandaag maar weer een chill dag gehouden. Daan lekker uitgeslapen......not. Volgens mij kan ze het niet meer, is ze vergeten hoe dat moet hahaha. Wat we wel hebben gedaan voor het eerst deze vakantie is onszelf op een lekker ontbijt getracteerd. En hoe. Op een tropisch strand met uitzicht op zee, voetjes in het zand. Je verse jus of je mok koffie je omeletje, met in mijn geval kaas en voor Daan kalua pig en kaas. Krantje erbij met het lokale nieuws. Helemaal top!
De dag is begonnen met regen, we zaten met het nieuwe ontbijt net droog gelukkig, maar het werd weer droog en klaarde toch wel weer op. Dus zijn we relaxed terug naar de hotelkamer gegaan om ons vervolgens aan de rand van het zwembad onder een parasol met wat leesvoer te verschansen.
Daar hebben we de nieuwe buren van de kamer rechts naast ons in actie mogen zien. Je raad het al de amerikaanse familie Flodder. Luidruchtig, het gemiddelde IQ is niveau doperwt en ronduit onbeschoft. Langs de rand van het zwembad lieten zij zich van hun allercharmantste kant zien. Iemand van het clubje had zijn maaginhoud naast de zonnebedjes neergelegd en geen van de familie meende dat daar iets mee of aan gedaan moest worden.
De dame van een ander amerikaans stel dacht daar anders over en heeft onmiddelijk het halve personeel van het hotel gemobiliseerd om de kots opgeruimd te krijgen en de familie weggestuurd van het zwembad. Heel vermakelijk om van een afstandje te volgen, het was net een voorstelling. Totdat we beseften dat deze familie in de kamer naast de onze zit. Mmmmm minder grappig. Nu is vanavond onze laatste avond hier dus zo ernstig zal het allemaal niet worden, maar als dit aan het begin van ons verblijf hier was geweest had ik het toch minder leuk gevonden.
'S middags nog even bij wat souvenier winkeltjes gekeken. En daar op de tegeltjes met de spreuken ontdekt dat het hawaiaanse woord voor kat popoki is. Vanavond gaan we los bij de shrimp station, dus dat moet goed komen voor volgens mij. En morgen door naar ons laatste eiland.